Vanlig stillte spørsmål
LeiEnBil.no
20 år med billige leiebiler!
FAQ
Vi ønsker å gjøre din leiebil opplevelse enkel og effektiv. Finn svar på det du lurer på her, og ta kontakt med oss om du trenger mer hjelp!
Krav til fører
Kan jeg leie bil om jeg er under 25 eller over 70 år?
Ja, absolutt.
Kravene kan imidlertid variere avhengig av bilutleiefirmaet og destinasjonslandet. Billeverandøren kan også ha en minimumsaldersgrense på 21 år å leie.
Kan jeg leie bil med et midlertidig førerbevis?
Nei, bilutleiefirmaene vi samarbeider med godtar ikke midlertidige førerbevis.
Du må ha med et komplett førerkort for å leie en bil.
Kan jeg bruke en kopi av førerkortet mitt?
En kopi av førerkortet ditt godtas dessverre ikke ved utleieskranken. Du må presentere originaldokumentet ved opphenting.
Hvis førerkortet ditt ble mistet eller stjålet og du allerede har bestilt en leiebil gjennom oss, anbefaler vi at du enten ber om en navneendring på reservasjonen til noen som reiser med deg, eller avbestiller reservasjonen hvis dette ikke er et alternativ. Hvis du endrer navnet på hovedsjåføren, må den nye sjåføren fremvise alle de obligatoriske dokumentene i sitt eget navn ved utleieskranken.
Hvis du trenger å endre navnet umiddelbart med mindre enn 72 timer til leien starter, kan du kontakte oss via vår telefon tjeneste, så vil vi prøve å hjelpe deg med det samme.
Trenger jeg et internasjonalt førerkort?
Vi anbefaler at du sjekker førerkortkravene for din spesifikke bestilling for å avgjøre om du vil trenge et internasjonalt førerkort eller ikke.
Hvis førerkortet ditt ikke er trykket i det latinske alfabetet (dvs. arabisk, gresk eller russisk), vil du nesten alltid trenge et internasjonalt førerkort.
Hvis et internasjonalt førerkort kreves for din bestilling, må du også ta med deg ditt nasjonale førerkort for å vise det sammen med ditt internasjonale førerkort.
Hva trenger jeg for å hente bilen?
Det kan hende følgende må fremvises ved utleieskranken:
1. Kredittkort med nok midler til å dekke egenandelen (debetkort aksepteres vanligvis ikke).
2. Et fullstendig gyldig førerkort som sjåføren har hatt i minst ett år (noen leverandører trenger lengre tid, vennligst sjekk dine vilkår og betingelser).
3. Ekstra foto-ID.
4. Bestillingsdokumentet.
5. Annen dokumentasjon spesifisert på bestillingsdokumentet.
Det kan være noen forskjeller i dokumentasjon avhengig av hvor du leier og hvilken leverandør du leier hos. Sørg for å sjekke leiebetingelsene for den spesifikke leiebilen. All nødvendig dokumentasjon må være i hovedsjåførens navn.
Hvorfor må jeg oppgi informasjon om flyvningen?
Hvis du henter fra en flyplass, anbefaler vi at du oppgir ankomstnummeret under bestillingsprosessen sammen med sjåførinformasjonen for å hjelpe leverandøren med å spore flygningen din.
I tilfelle uventede endringer i flytider, kan de kanskje holde igjen bilen for deg utenfor hentetidspunktet, så lenge det fortsatt er innen åpningstidene.
Hvis du allerede har en bestilling, kan du legge til eller oppdatere flynummeret ditt i Administrer bestilling-delen på nettstedet vårt ved å navigere til «Hopp til» seksjonen og velge «Flynummer» og legge til/redigere flyinformasjon.
Hvis flynummeret ditt ikke legges til bestillingen eller du opplever forsinkelser under reisen, må du kontakte bilutleieleverandøren direkte på telefonnummeret til utleieskranken på bestillingsdokumentet for å se om de kan ta imot deg.
Informasjon om kjøretøy
Påløper det ekstra kostander for å kjøre lenger enn begrenset kilometerstand?
Om du har begrenset kilometerstand med bestillingen, og du går over avtalt kjørelengde, belastes du ekstra per km av leverandøren. For å unngå uventede gebyrer, bør du alltid dobbeltsjekke hvor mange kilometer som er inkludert i leien. Som beste alternativ, anbefaler vi å velge ubegrenset kilometerstand for å unngå ekstra kostnader.
For informasjon om inkludert kjørelengde, se retningslinjene i bestillingen.
Kan jeg krysse landegrenser?
Retningslinjer for kryssing av landegrenser viser til tilleggsgebyrer eller restriksjoner på reiser i visse land/stater osv. Retningslinjer og kostnader for kryssing av landegrenser kan variere fra leverandør til leverandør, så bit deg merke i denne eventuelle kostnaden når du velger leverandør.
For mer informasjon, se retningslinjene for kryssing av landegrenser på bestillingen.
Kan jeg endre retningslinjene for drivstoff?
Ja. De kan endres hvis du logger deg inn for å administrere bestillingen på nettstedet. Retningslinjer for drivstoff gjelder den respektive bestillingen. Du må derfor velge et annet alternativ for å få andre retningslinjer for drivstoff. Gå til «hopp til» seksjonen og velg «din bil». Der kan du endre kjøretøyet ved å søke på nytt og bytte til et alternativ med andre retningslinjer for drivstoff.
Hvis prisen på det nye alternativet er høyere eller lavere enn den første bestillingen, belastes eller refunderes differansen.
Kan jeg be om en bil med automatgir?
Ja. Når du bestiller bil, kan du bruke søkefiltrene til venstre for å kun vise biler med «automatgir».
Vær oppmerksom på at mange leiebilleverandører kan ha begrenset tilgjengelighet på biler med automatgir utenfor USA og Canada.
Tilbyr dere kjøretøy tilrettelagt for rullestolbrukere?
Desverre tilbyr vi ikke dette ennå. Vi anbefaler at du tar direkte kontakt med en lokal leverandør der du skal reise.
Hvordan finner jeg ut hvor mye bagasje det er plass til i bilen?
Under bestilling på nett vil hvert alternativ inkludere både person og bagasjekapasitet for bilkategorien under bildet. Husk at bagasjekapasiteten som er oppført, henviser til små kolli i kabinstørrelse.
Vil jeg få akkurat den bilen som ble vist under bestillingen?
Selv om vi garanterer at du vil motta en bil i samme kategori som du bestilte, kan vi ikke garantere nøyaktig merke eller modell. Dette betyr at du kan stole på at bilen du mottar vil ha samme type girkasse, antall dører og passasjer- og bagasjekapasitet som vises på bestillingstidspunktet og skrives ut på kupongen.
Vi vil forsøke å gi deg det forespurte merket/modellen, men den nøyaktige bilmodellen du vil motta vil avhenge av tilgjengeligheten i leiebilleverandørens flåte på tidspunktet for henting.
Bekreftelse og betaling
Kan jeg legge inn mer enn en bestilling av gangen?
Dessverre kan du ikke bestille to biler i samme bestillingsprosess fordi hver bil som bestilles har et eget referansenummer og leieavtale.
Merk at hvis du bestiller flere kjøretøy på samme dato fra det samme bilutleiefirmaet, må du bestille under forskjellige førernavn. Så lenge du bestiller hvert kjøretøy separat, får du bestille så mange leiebiler samtidig som du ønsker.
Hvordan får jeg en MVA faktura?
Siden vi ikke er tjenesteleverandør, kan vi dessverre ikke levere en MVA-faktura. Hvis du trenger en MVA-faktura, må du sjekke med leiebilselskapet som bestillingen din er hos, for å se om de kan gi deg dette.
Hvor mye må jeg betale for drivstoff?
Betingleser for drivstoff bestemmes av leiebilleverandøren og varierer mellom ulike alternativer og steder. Her er en oversikt over de vanligste retningslinjene for drivstoff:
Full til full:
Du får bilen med full drivstofftank og legger igjen et depositum. Så lenge du leverer tilbake bilen med full drivstofftank, får du depositumet tilbake. Hvis du ikke leverer tilbake bilen med full drivstofftank, vil du bli belastet for manglende drivstoff og et påfyllingsgebyr.
Samme til samme:
Kjøretøyet leveres med drivstoff, og du må levere det tilbake med samme mengde drivstoff. Du må muligens sette av et depositum på kredittkortet ditt. Denne summen blir frigitt når du leverer tilbake bilen med riktig drivstoffmengde. Du blir belastet for manglende drivstoff ved levering.
Forhåndsbetalt drivstoff med delvis refusjon:
Bilen vil leveres til deg med full drivstofftank, og dette betaler du et depositum for ved utleieskranken. Ved levering av bilen får du refundert det ubrukte drivstoffet, men du må betale et obligatorisk administrasjonsgebyr. Administrasjonsgebyret kan ikke refunderes, uavhengig av drivstoffmengden på tanken ved levering.
Forhåndsbetalt drivstoff:
Du betaler for en full drivstofftank når du henter bilen, og du kan levere tilbake bilen tom. Du blir imidlertid vanligvis ikke refundert for drivstoff du ikke bruker, og drivstoffet blir vanligvis belastet med høyere pris enn normalt.
Jeg har ikke mottatt bestillingsbekreftelsen min?
De fleste av bestillingene våre bekreftes innen 48 timer. Hvis du ikke har mottatt en bekreftelse innen 48 timer, vennligst sjekk om e-posten er filtrert til søppelpostmappen din.
Du kan også se bestillingen din på nett ved å logge inn på Min bestilling-delen av nettstedet vårt.
Dersom bestillingen din mot formodning ikke bekreftes innen 48 timer, vil vi kontakte deg for å prøve å finne et alternativ.
Dersom du har valgt å kun betale depositum vil du kun få tilsendt epost med bestillingsnr og info om bil / leverandør. Den vil se slik ut:
For å få leiedokumentet så må hele leien betales – om du trenger det med engang klikk i såfall foreta betaling. Du vil da få en epost med bekreftelsen:
Eventuelt om du har valgt at beløpet trekkes på et senere tidspunkt, så vil du få tilsendt bekreftelsen når hele beløpet er innbetalt.
Hva er sterk kundeautentisering (SCA)
Banken din kan be om 3D Secure-autentisering for å bekrefte identiteten til kortinnehaveren av kredittkortet. På grunn av europeisk regulering PSD2 har dette blitt mer vanlig i et forsøk på å gjøre betalinger på nett sikrere.
Hvordan kan jeg fullføre SCA?
Hvis en autentisering er nødvendig, vil du bli omdirigert til stedet hvor du må fullføre autentiseringen. Det er forskjellige måter for banker å verifisere kortinnehaverens identitet på. Den vanligste måten er bankID eller et engangspassord sendt via SMS eller et passord som forespørres.
Hva skal jeg gjøre hvis jeg ikke godtas gjennom SCA?
Vi anbefaler at du kontakter banken din for råd om hvordan du aktiverer og bruker 3D Secure / bankID. Denne prosessen administreres av banken din av sikkerhetsårsaker.
Når må jeg betale for leiebilen?
De fleste av bestillingene våre er forhåndsbetalt, noe som betyr at du betaler leiekostnaden når du bestiller. For forhåndsbetalte reservasjoner vil du noen ganger ha muligheten til å betale et lite ikke-refunderbart depositum når du bestiller, og betaling for restbeløpet tas før opphenting. Du kan sjekke når den gjenværende saldoen forfaller for bestillingen i prissammendraget når du logger inn på siden Administrer bestilling.
På noen steder tilbyr vi også bestillinger der deler av betalingen gjøres til oss og resten betales direkte til leverandøren ved opphenting, og noen der hele betalingen gjøres ved opphenting.
Selv om leieprisen er forhåndsbetalt, kan noen kostnader betales direkte til skranken ved ankomst, men de vil være inkludert i den totale leiekostnaden. Dette kan inkludere gebyrer for enveisleie, gebyrer for ung eller eldre sjåfør eller i noen tilfeller lokale skatter. Mer informasjon om betalingsdetaljer for bestillingen din finner du i prissammendraget og på kupongen.
Hvilke kostnader er inkludert i leieprisen
Gjennom vår bestillingsmotor er alle obligatoriske kostnader som gjelder for din spesifikke bestilling inkludert i prisen som vises på nett, eller beskrevet i dine vilkår og betingelser.
Det er viktig å velge riktige detaljer for opphenting og avlevering, samt å indikere hovedsjåførens alder, for å få potensielle tilleggskostnader inkludert i totalprisen.
Husk at det kreves et sikkerhetsdepositum ved utleieskranken når du henter bilen, og i noen tilfeller et ekstra depositum for drivstoff. Sørg derfor for at hovedsjåføren har nok midler til det påkrevde depositumsbeløpet for din spesifikke bilutleie.
Det kan påløpe tilleggskostnader hvis du ikke presenterer den nødvendige dokumentasjonen ved skranken, ikke har tilstrekkelige midler for depositumet/egenandelen, eller velger ekstra produkter som barneseter, ekstra sjåfører, GPS, krysning av landegrense, leverandørforsikring og/eller et forhåndsbetalt drivstoffalternativ.
Hvorfor vises ET* på kontoutskriften min?
Hvis ET* har dukket opp på kontoutskriften din, har du sannsynligvis bestilt leiebil eller buss, tog eller taxi via CarTrawler.
CarTrawler (ET) er verdens ledende plattform for B2B-reiseteknologi. Vi tilbyr transportløsninger til nesten én milliard passasjerer årlig med kontorer i Dublin og New York. Hvis du noen gang har bestilt en flyvning på nett, og deretter ser at du kan bestille en leiebil, er det sannsynligvis oss!
Når du bestiller leiebil, buss, tog eller taxi på nett gjennom en av våre partnere, kan du se en variasjon av følgende på kontoutskriften:
ET* CARHIRE
ET* CAR RENTAL
ET* RENTAL INSURANCE
ET* ONLINE TRANSPORT
Besøk nettstedet vårt for mer informasjon om oss: https://www.cartrawler.com/ct/about/company/
Tilleggsutstyr
Hvordan legge til flere sjåfører?
Du kan legge til en ekstra sjåfør i det andre trinnet i bestillingsprosessen når du bestiller på nett. Hvis du allerede har en bestilling og trenger å legge til en ekstra sjåfør, er det ingen grunn til bekymring. Bare informer agenten ved skranken når du henter bilen, så kan de ordne dette for deg.
Personen som legges til som ekstra sjåfør må alltid være til stede ved utleieskranken med gyldig førerkort for å kunne legges til leieavtalen.
Hvis det legges til ekstra sjåfører ved utleieskranken, blir det lagt til en ekstra kostnad ved hentetidspunktet. Unntaket er hvis du har en kostnadsfri ekstra sjåfør inkludert i prisen for bestillingen din. Den ekstra sjåføren må fremdeles være til stede og legges til ved skranken, men du trenger ikke å betale for dette.
Jeg trenger barnesete, hvordan legger jeg det til min bestilling?
Du kan be om et barnesete som tilleggsutstyr under bestillingsprosessen på nett. Hvis du allerede har en bestilling, kan du gå til Administrer bestilling-delen på nettstedet vårt. Bruk «Hopp til» seksjonen og velg «Ekstrautstyr», og velg deretter det spesifikke barnesetet du vil ha fra Ekstrautstyr-delen. Hvis du ikke får muligheten til å legge til et barnesete, anbefaler vi at du kontakter bilutleiefirmaet direkte for å løse dette.
Mange flyselskaper lar deg ta med barneseter gratis, så det kan være verdt å prøve å ta med ditt eget barnesete hvis du ønsker å unngå kostnaden med å leie et.
Det kan være greit å være observant på at i mange land er ikke standard på barnesete den samme som vi forventer i Norge. Leiebilspania.no anbefaler at du tar med ditt eget sete. Det er mange tjenester på nett som tilbyr spesialtilpasset koffert for barneseter.
Hvor mye må jeg betale for drivstoff?
Betingleser for drivstoff bestemmes av leiebilleverandøren og varierer mellom ulike alternativer og steder. Her er en oversikt over de vanligste retningslinjene for drivstoff:
Full til full:
Du får bilen med full drivstofftank og legger igjen et depositum. Så lenge du leverer tilbake bilen med full drivstofftank, får du depositumet tilbake. Hvis du ikke leverer tilbake bilen med full drivstofftank, vil du bli belastet for manglende drivstoff og et påfyllingsgebyr.
Samme til samme:
Kjøretøyet leveres med drivstoff, og du må levere det tilbake med samme mengde drivstoff. Du må muligens sette av et depositum på kredittkortet ditt. Denne summen blir frigitt når du leverer tilbake bilen med riktig drivstoffmengde. Du blir belastet for manglende drivstoff ved levering.
Forhåndsbetalt drivstoff med delvis refusjon:
Bilen vil leveres til deg med full drivstofftank, og dette betaler du et depositum for ved utleieskranken. Ved levering av bilen får du refundert det ubrukte drivstoffet, men du må betale et obligatorisk administrasjonsgebyr. Administrasjonsgebyret kan ikke refunderes, uavhengig av drivstoffmengden på tanken ved levering.
Forhåndsbetalt drivstoff:
Du betaler for en full drivstofftank når du henter bilen, og du kan levere tilbake bilen tom. Du blir imidlertid vanligvis ikke refundert for drivstoff du ikke bruker, og drivstoffet blir vanligvis belastet med høyere pris enn normalt.
Når blir jeg belastet for tilleggsutstyr?
Selv om du kan legge til tilleggsutstyr under bestillingsprosessen på nett eller gjennom Administrer bestilling-delen på en eksisterende bestilling, betales vanligvis tilleggsutstyr ved utleieskranken når du henter bilen.
I noen tilfeller kan tilleggsutstyr som GPS eller ekstra sjåfør inkluderes i leiekostnaden. I disse tilfellene vil du ikke bli belastet for disse varene ved skranken. Hvis tilleggsutstyr er inkludert i prisen, vil dette indikeres under bestillingsprosessen og under den inkluderte delen av bestillingsdokumentet.
Hvilket tilleggsutstyr tilbyr Leiebilspania.no
Det vanligste tilleggsutstyret du kan be om med bestillingen er barneseter, ekstra sjåfører eller GPS. Leverandører kan også tilby andre produkter som er spesifikke for området eller årstiden. Noen eksempler på disse inkluderer et elektronisk bompass, kjettinger, skistativ eller bagasjebrett osv.
Du kan be om tilleggsutstyr når du bestiller på nett eller legger det til en eksisterende bestilling via Administrer bestilling-delen på nettstedet vårt. Slik legger du til tilleggsutstyr til en eksisterende bestilling: Logg inn, bruk «Hopp til» seksjonen og velg «ekstrautstyr» for å administrere ekstrautstyr for den bestillingen.
Tilleggsutstyr administreres av og betales direkte til leiebilselskapet når du henter bilen og avhenger av tilgjengelighet.
Forsikring
Hva er egenandelen min?
Hvis du har en kollisjonsforsikring, tyveriforsikring og ansvarsforsikring inkludert i bestillingen, vil det sannsynligvis fremdeles være en egenandel. I disse tilfellene er egenandelen det beløpet du er ansvarlig for hvis leiebilen blir skadet eller stjålet under leieperioden.
Når du henter bilen, vil leiebilselskapet reservere egenandelsbeløpet på hovedsjåførens kredittkort som et depositum i tilfelle skade. Du får beløpet tilbake når bilen returneres uten ny skade, men det kan ta noen dager før det er tilgjengelig på kontoen din.
Hvordan finner jeg egenandelsbeløpet mitt?
For å sjekke egenandelen på bilen du er interessert i å leie, les vilkårene og betingelsene for alternativet du er interessert i.
Hvis du allerede har en bestilling, er egenandelen din beskrevet i leiebetingelsene og i bestillingsdokumentet ditt, som begge kan nås gjennom Min bestilling-delen på nettstedet vårt.
Hvor finner jeg mer informasjon om forsikring
Se vår forsikringside,
Henting og levering
Påløper det ekstra kostnader hvis leiebilen leveres et annet sted (enveisgebyr)?
Eventuelle enveisgebyrer relevant til din bestilling er inkludert i prisen som du ser på nettstedet vårt.
Det kan skje at enveisgebyret ikke er inkludert i forhåndsbetalingen og må betales ved skranken, men det vil fortsatt være inkludert i totalprisen som du ser når du bestiller. Hvis enveisgebyret skal betales ved skranken, angis dette i bestillingsprosessen når du betaler og på bestillingsdokumentet ditt.
Påløper det tilleggskostnader for sen henting eller levering?Hvordan får jeg en MVA faktura?
Hvis det valgte tidspunktet for henting og avlevering faller utenom utleiekontorets vanlige åpningstider, og det påløper et gebyr utenom åpningstidene, er dette inkludert i den totale leiekostnaden som du ser når du bestiller på nett.
Jeg vil levere bilen tilbake før tiden, får jeg rabatt for ubrukte dager?
Vi refunderer ikke for tidlig levering eller ubrukte dager. Alle kjøretøy reserveres for hele leieperioden.
Leiebilen var i dårlig stand ved henting, hva skal jeg gjøre?
Vi anbefaler at du sjekker bilen for skade før du forlater hentestedet. Enhver eksisterende skade skal merkes på utsjekksarket når du henter bilen. Sjekk bilen for skade og gi beskjed til en representant for utleieleverandøren om eventuelle skader som ikke er merket på arket. Vi anbefaler alltid å ta bilder av bilen, inkludert under og inne i kupeen.
Hvis du ikke er fornøyd med bilens tilstand, ber vi deg om å ta dette opp med leverandøren for å se om de kan gi deg et alternativ. Hvis de ikke er i stand til å imøtekomme ønskene dine og du føler at bilen er utrygg å kjøre, kan du kontakte oss fra utleieskranken, så vil vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg.
Du kan kontakte oss på telefon oppgitt på leiebildokumentet eller via kontakt oss på nettsiden.
Hva trenger jeg for å hente bilen?
Det kan hende følgende må fremvises ved utleieskranken:
1. Kredittkort med nok midler til å dekke egenandelen (debetkort aksepteres vanligvis ikke).
2. Et fullstendig gyldig førerkort som sjåføren har hatt i minst ett år (noen leverandører trenger lengre tid, vennligst sjekk dine vilkår og betingelser).
3. Ekstra foto-ID.
4. Bestillingsdokumentet.
5. Annen dokumentasjon spesifisert på bestillingsdokumentet.
Det kan være noen forskjeller i dokumentasjon avhengig av hvor du leier og hvilken leverandør du leier hos. Sørg for å sjekke leiebetingelsene for den spesifikke leiebilen. All nødvendig dokumentasjon må være i hovedsjåførens navn.
Hvor mye må jeg betale for drivstoff?
Betingleser for drivstoff bestemmes av leiebilleverandøren og varierer mellom ulike alternativer og steder. Her er en oversikt over de vanligste retningslinjene for drivstoff:
Full til full:
Du får bilen med full drivstofftank og legger igjen et depositum. Så lenge du leverer tilbake bilen med full drivstofftank, får du depositumet tilbake. Hvis du ikke leverer tilbake bilen med full drivstofftank, vil du bli belastet for manglende drivstoff og et påfyllingsgebyr.
Samme til samme:
Kjøretøyet leveres med drivstoff, og du må levere det tilbake med samme mengde drivstoff. Du må muligens sette av et depositum på kredittkortet ditt. Denne summen blir frigitt når du leverer tilbake bilen med riktig drivstoffmengde. Du blir belastet for manglende drivstoff ved levering.
Forhåndsbetalt drivstoff med delvis refusjon:
Bilen vil leveres til deg med full drivstofftank, og dette betaler du et depositum for ved utleieskranken. Ved levering av bilen får du refundert det ubrukte drivstoffet, men du må betale et obligatorisk administrasjonsgebyr. Administrasjonsgebyret kan ikke refunderes, uavhengig av drivstoffmengden på tanken ved levering.
Forhåndsbetalt drivstoff:
Du betaler for en full drivstofftank når du henter bilen, og du kan levere tilbake bilen tom. Du blir imidlertid vanligvis ikke refundert for drivstoff du ikke bruker, og drivstoffet blir vanligvis belastet med høyere pris enn normalt.
Etter bilutleien
Jeg har ikke mottatt faktura fra leiebilfirmaet
Den endelige fakturaen leveres vanligvis av leiebilselskapet når du leverer tilbake bilen.
Hvis du har spørsmål i forbindelse med den endelige fakturaen, eller ikke har mottatt en, er det best å kontakte utleieselskapet direkte, da de bør kunne hjelpe deg med det med en gang.
Hvis du har problemer med å få en endelig faktura fra leverandøren, kan du gi oss beskjed ved å gå til delen Administrer bestilling på nettstedet vårt, klikke på Hjelpesenter fra hjelpedelen, så hjelper vi deg gjerne.
Jeg har blitt belastet med for høyt beløp for drivstoff/andre kostnader av leiebilleverandøren.
Hvis du tror du har blitt overbelastet av leverandøren for leien, er vårt råd å først prøve å løse dette direkte med leverandøren. De vil ha full oversikt over kostnadene som ble lagt til ved skranken.
Hvis du fortsatt trenger hjelp fra oss etter dette, kan du logge deg inn på Min bestilling-delen på nettstedet vårt og bruke chat-alternativet vårt eller sende oss en e-post for å åpne en sak. Avhengig av kompleksiteten i saken, kan det ta opptil 20 virkedager før saken løses, siden vi må henvende oss til leverandørene våre for å undersøke saken grundig.